قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 16 آذر 99 + جدول-راهبرد معاصر
۲ انتصاب جدید در دولت چهاردهم کمبود این ویتامین باعث سردرد و خواب رفتگی پا‌ می‌شود یکی از این ۳ نفر سرمربی استقلال می‌شود + عکس واردات ۲۶۸ قلم کالا آزاد شد آمریکا افراد و نهاد‌های مرتبط با لبنان را تحریم کرد عراقچی: تبادل پیام میان ایران و آمریکا همچنان وجود دارد پایان شایعات درباره ممنوع الکاری علی دایی | دایی به فوتبال بر می‌گردد؟ آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت عذرخواهی رسمی ترکیه از ایران | این اظهارات ارتباطی با طرز فکر رئیس جمهور ندارد توافق کره‌جنوبی، ژاپن و آمریکا، برای همکاری علیه پیونگ یانگ تیراندازی مأموران مرزبانی ایرانی به اتباع افغانستان تکذیب شد فیلم| ورود پیکر سرلشگر شهید عباس نیلفروشان به زادگاهش اصفهان برای تشییع و خاکسپاری سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مشکل رتبه‌بندی معلمان بازنشسته ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ حل شد + جزئیات فیلم | واکنش سازمان انرژی اتمی به اظهار نظر‌ها درباره تغییر راهبرد هسته‌ای ایران جزئیات شناسایی ۲۲۰ بستر و گلوگاه فساد در کشور + ویدئو

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 16 آذر 99 + جدول

جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 16 آذر 99 اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 06
کد خبر: ۶۹۴۸۲

راهبرد معاصر در بسته خبری قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز، به بررسی قیمت های می پردازد و بررسی های مختلف کارشناسان بازار را منتشر می کند.جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 16 آذر 99 اعلام شد.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 16 آذر 99 + جدول

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار یکشنبه 16 آذر

قیمت طلا امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی تغییری نداشت و در رقم 1837 دلار در هر اونس ثابت ماند.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز ‌‌یکشنبه 16 آذر ساعت 19، با 103 تومان کاهش نسبت به روز گذشته 25،599 تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 16 آذر 99 + جدول

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 25 هزار و 600 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 24 هزار و 400 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز یکشنبه 16 آذر ساعت 19، با 150 تومان کاهش نسبت به روز گذشته 31،001 تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 31 هزار تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 30 هزار تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 19، قیمت سکه تمام طرح قدیم یازده میلیون و 497 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید دوازده میلیون و 281 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 16 آذر 99 + جدول

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و 118 هزار و 300 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 6 میلیون و 270 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب 4 میلیون و 250 هزار تومان و دو میلیون و 400 هزار تومان است.

 

دلار آزاد ۱۳۰تومان گران شد

طبق آخرین نرخ اعلام شده توسط کانون‌ صرافان در ساعت (۱۵:۳۰)، قیمت دلار با ۱۳۰تومان افزایش در مقایسه با معاملات ابتدای روز به ۲۵۸۳۰ و یورو به ۳۱۱۰۰تومان رسید.

در صرافی‌ها دلار با قیمت ۲۵۵۲۹تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن ۲۵۱۳۵تومان اعلام شد؛ همچنین قیمت فروش یورو ۳۰۵۹۰ و خرید آن ۳۰۰۳۶تومان است.

بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون‌صرافان در ساعت ۱۴:۱۴، قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵۷۰۰ و یورو ۳۱۰۰۰تومان رسید.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 16 آذر 99 + جدول

در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۵۵۶۰ و خرید آن ۲۵۰۶۷تومان اعلام شد؛ همچنین نرخ خرید و فروش یورو ۳۰۰۷۹ و ۳۰۶۳۲تومان است.

صرافی‌ملی هم قیمت فروش دلار را ۲۵۶۰۰ و یورو را ۳۱۰۰۰تومان اعلام کرده است.

 

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 113 هزار تومان، قیمت دلار 25 هزار و 800 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون تومان و قیمت سکه طرح قدیم 11 میلیون و 400 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 200 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 250 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 16 آذر 99 + جدول

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 113 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون 483 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 825 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 25 هزار و 800 تومان، یورو 31 هزار تومان و درهم امارات 7 هزار و 40 تومان اعلام شده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده